10 days more ..

by - September 10, 2009

hmm .. pejam celik, pejam celik .. tinggal 10 hari je lagi nak raya .. tp mcm saban tahun, feel nak raya tu dah x sebest masa kecik2 .. masa kecik2, x pernah kenal ada masalah .. nak aper je, sure mak bapak akan cuba dpt kan .. tp, dah makin besar n tua ni, mcm2 masalah yg datang .. sometimes, problem yg sgt2 bodoh la .. ni la yg buat aku geram je ..

mcm nak berenti je pun ada .. balik kch, carik keje kat sana .. rasa cukup la dah 2 tahun kat sini (coming november) .. mcm x worth la .. sikit kawan pun susah, ramai kawan pun susah .. aahhh .. lantak lah .. now i know how to PLASTIC! i've learn to become a person with so many faces .. klu ikutkan, aku xnak idup mcm tu .. hidup pura2 .. hipokrit! aku x la nak cakap yg aku ni baik sgt .. aku pun minum .. bukan nya virgin from beer or mana2 air syaitan .. aku pun bukan virgin anymore ..ahhhh .. kat sini je la dpt aku lepaskan semua .. too outspoken pun, xbleh .. pendiam sgt pun org pijak kepala! senior officer katanya! hahaha .. aku rasa nak tgolek2 mdengar nya .. lantak engkau la .. ko x rugi .. aku pun x rugi!

apa yg penting sekarang .. aku puas ngan kwn2 yg ader .. hopefully they feel the same .. i will try to be as transparent as possible when i am with them .. kekadang tu, certain things kena keep for myself! ngan diorg je aku dpt rasa seronok .. melepaskan diri dr dunia plastik .. di kelilingi org yg pura2 .. asalkan diorg bahagia, aku ikut je .. for sure, i am not happy with that .. but, what i have to do .. i am living in the same world, created by the same god! have to share .. like it or not ..

aku perasan yg hidup x pernah cukup duit .. everything kena guna duit! hmmm .. mcm maner ek nak cop duit byk2? jd millionaire ke .. dpt couple kaya .. xyah nak keje .. ari2 kat rumah .. bleh shopping memanjang! haha .. what a dream!

klu nak balik kch, aku memang nak berenti .. there is no point aku nak mintak transfer ke kch .. no way jose! nak tunggu bjanggut putih baru dpt promotion ..

time ni, call xde la plak .. mcm beri aku lampu hijau nak luahkan semua! nak aku jerit, nanti budak2 ofis cakap aku giler! last week dah melalak .. cukup la kot tuk masa ni .. dah la org bayarkan ..

You May Also Like

0 comments